Van de supportersvereniging:

Dag beste Schoonebeek supporters! 🟢🔴🟢

Aankomende zondag staat voor Schoonebeek 1 de eerste wedstrijd op het programma van de nacompetitie om promotie naar de derde klasse. Deze wedstrijd wordt tegen USV in Nieuwleusen gevoetbald.Om de kans op een goed resultaat te vergroten is het nodig om met zoveel mogelijk supporters die kant op te gaan. De supportersvereniging zal hiervoor een bus regelen.

Om als supportersvereniging een beeld te krijgen van hoeveel mensen er precies meegaan is het van belang om je, bij interesse op te geven bij een van de bestuursleden van de supportersvereniging; Merel Schepers, Jeanette Buter, Manon Möhlmann en Rob Koers.Dit graag uiterlijk woensdag 8 juni aangeven!! Dit in verband met het reserveren van de bus. De kosten zullen voor leden van de supportersverenging ongeveer €10,00 tot €12,50 euro zijn. De kosten voor niet-leden van de supportersvereniging zullen €12,50 tot €15,00 bedragen. Dit is mede afhankelijk van het aantal supporters dat mee gaat in de bus.

Kan een afbeelding zijn van 3 mensen en de tekst 'SUPPORTERS VERENIGING SCHOONEBEEL ng5s PROMOTIE KRAKER USV NIEUWLEUSEN S.v.v. SCHOONEBEEK zo 12 JUNI I 14:00 UUR SPORTPARK HULSTERLANDEN BIJ VOLDOENDE ANIMO ORGANISEERT DE SUPPORTERSVERENIGING EEN BUS'