Bij 7×7 voetbal nemen teams, bestaande uit zeven spelers, het op een half veld tegen elkaar op. Niet het presteren staat centraal, maar wel het recreatieve voetballen met en tegen leeftijdsgenoten. 7×7 voetbal wordt aangeboden in drie verschillende vormen; toernooi, reeks en competitie.

7×7 voor- en najaarsreeks
Binnen de KNVB zijn er 3 vormen van 18+ voetbal; 7×7 toernooi, 7×7 voor- en najaarscompetitie en een volledige 7×7 competitie. Bij v.v. Schoonebeek is er 1 elftal ingeschreven voor de VR18+ 7×7 voor- en najaarscompetitie. Deze vorm kent een reeks van minimaal vier speelavonden op vrijdagavonden in het voor- en najaar. Een vereniging is tijdens de reeks eenmaal gastheer en speelt de overige momenten bij de andere verenigingen in de poule. Voor de voorjaarsreeks wordt er, indien mogelijk, een nieuwe indeling gemaakt en wordt er opnieuw gespeeld op vier vrijdagavonden.

Selectie V.V. Schoonebeek Vrouwen 18+1

Seizoen 2022/2023

Selectie Schoonebeek VR18+:

Leider: Dorien Herbers-Volkerts

Speelsters: Lizanne Blaauwgeers-Visscher, Marjet Huser- Schnoing, Leona Kuipers-Brüning, Kelly Levelink, Winda Levelink-Schans, Wendy Lippolt-Rogge, Jenny Steffens-Emming, Charnelle Uneken, Chantal Veenstra-Visscher, Meta Wehkamp, Rianne Wessel.