Leden van de Rabobank kunnen door te stemmen duidelijk maken welke clubs een financiele ondersteuning van de Rabobank krijgen. De Rabobank verdeelt een deel van de winst onder lokale clubs en verenigingen om zo iets terug te doen voor de samenleving.

Stemmen kan gemakkelijk via de Rabobank app op je telefoon of tablet. Kies onderin voor service en druk dan op Stem op jouw club of kies onderaan voor Lidmaatschap. Daarna druk je op Doe mee en stem / Breng je stem uit en kies voor 3 clubs die jij wilt steunen. Zoek op:

vv Schoonebeek

En stem ook op ons!

Daarnaast zijn er nog meer verenigingen/stichtingen/clubs uit Nieuw Schoonebeek waar je op kunt stemmen! Stemmen kan ook via de website www.rabobank.nl/clubsupport. Nog geen lid van de Rabobank?

Lid worden is gratis en je kunt je aanmelden via https://www.rabobank.nl/leden/lid-wordenRabobank Emmen

Kan een afbeelding zijn van gras en de tekst 'Wij doen ook mee aan Rabo ClubSupport! Stem op ons vanaf 5 oktober Ontdek hoe op Rabobank.nl/clubsupport'