Voorafgaand aan het huidige seizoen spraken beide trainers in de presentatiegids al uit dat ze zich op hun plek voelen bij v.v. Schoonebeek. Allebei balen ze ervan dat ook het huidige seizoen voorlopig onderbroken is. Ook is het afwachten of en hoe het seizoen wordt voortgezet. 😷

Het bestuur van Schoonebeek geeft beide trainers in ieder geval het vertrouwen om ook het volgende seizoen actief te zijn bij de voetbalvereniging Schoonebeek. Jorden Abel en Richard Schlüter zijn allebei voor het tweede seizoen actief bij Schoonebeek. Jorden als trainer van Schoonebeek 1 en Richard bij het tweede elftal. Ondanks dat er in beide seizoen te weinig is gevoetbald kijken beiden wel met een goed gevoel terug op deze eerste twee “jaren”. “We hebben het allebei goed naar onze zin bij Schoonebeek” zegt Richard Schlüter.

Inderdaad, Schoonebeek 1 en 2 lieten op het trainingsveld en in de wedstrijden goede dingen zien. Door het afgebroken en onderbroken seizoen zullen we niet weten waar de teams zouden zijn geëindigd. Wat wel duidelijk is dat bij beide teams een prima sfeer heerst, een belangrijke basis om sportieve prestaties te leveren. Richard en Jorden hopen dat ze met hun team dit seizoen nog wel aan het voetballen komen. Is het niet in de competitie dan wel een regionale competitie of oefenwedstrijden om de basis voor het komende seizoen te verstevigen. Daarnaast zien ze nog voldoende potentie bij hun spelers voor verdere ontwikkeling en zijn ze dik tevreden met de huidige stafleden.

Het bestuur van Schoonebeek hoopt voor de trainers, spelers en supporters dat er dit seizoen nog wordt gevoetbald en dat er in 2021/2022 weer een volledig seizoen wordt gevoetbald. Bestuur v.v. Schoonebeek

Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, staande mensen en buiten, de tekst '2 THUIS TIJD UIT VOLKERS ONSULTANTS BOUWBEDRIJF BOHR STRIPER bv instrument 15 a voor ols oepassing Weiteveen Weiteveen 253'