Vanmiddag waren er 37 jeugdleden van SWB JO9 t/m JO12 (de meesten mogen nog in JO11 voetballen), 4 jeugdtrainers van SWB, de hoofdtrainer van Schoonebeek, jeugd- en hoofdbestuursleden van Schoonebeek en 4 trainers FC Emmen op sportpark De Gruinte in Nieuw Schoonebeek aanwezig.

Om drie uur werd er gestart met de uitleg van de trainer van FC Emmen. Vervolgens werden de spelers in 3 groepen gedeeld (JO9, JO10/11 & JO11/12), waarbij iedere groep een eigen trainer van FC Emmen had en de JO9 zelfs 2 trainers.

Alle kinderen hadden een bal, er werd veel gedribbeld en “techniek” getraind met veel leuke voetbalspelletjes. Als afsluiter voetbalde iedere groep een partij spel.

De trainers van FC Emmen zorgden voor een ontspannen en gezellige sfeer waarbij alle kinderen “opeens” goed te kunnen luisteren naar de trainers, het zou mooi zijn als ze dit ook meenemen naar hun eigen trainingen 😉

Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen, sportende mensen, gras, lucht, boom, kind, buiten en natuur
Afbeelding kan het volgende bevatten: een of meer mensen, gras, lucht, buiten en natuur