Jorden Abel en Richard Schlüter zijn ook volgend seizoen de trainers van het eerste en tweede elftal bij v.v. Schoonebeek.

Bij de evaluaties met Jorden en Richard zijn de meningen van het bestuur, technische commissie, technische staf en beide spelersgroepen meegenomen en werd duidelijk dat er een prima basis is voor de beide heren om ook volgend seizoen trainer te zijn bij v.v. Schoonebeek. Beide trainers hebben een contract voor het huidige seizoen en dat wordt met nog een seizoen verlengd.

“Ik ben blij met de kans om me bij Schoonebeek als trainer verder te ontwikkelen en de huidige spelersgroep bij Schoonebeek 2 biedt daarvoor voldoende mogelijkheden. Een fijne groep spelers met beleving bij een vereniging waar iedereen klaar staat om een ander te helpen” zegt Richard Schlüter in een eerste reactie.

Ook Jorden Abel is duidelijk tevreden bij Schoonebeek; “Ik ben geweldig op mijn plek bij Schoonebeek en heb er heel veel plezier aan. Er valt nog veel te bereiken met deze jonge en kwalitatief sterke spelersgroep en dat zie ik als een geweldige uitdaging. Het wederzijdse vertrouwen tussen mij en de club voelt en doet me goed. Ik ben dan ook erg blij dat ik ook volgend seizoen hoofdtrainer zal zijn van v.v. Schoonebeek”. We wensen Jorden en Richard veel succes en plezier bij v.v. Schoonebeek in het huidige en volgende seizoen.

Bestuur v.v. Schoonebeek