Bedankt allemaal!

Wat was het druk zondagmiddag; veel kinderen, ouders en andere bezoekers. De nieuwe spellen waren voor de jongste jeugd een succes. Veel blije gezichten waren er te zien.

Richting 8 uur raakte het podium met prijzen mooi leeg en vele bezoekers gingen met 1 of meerdere prijzen naar huis. De anderen hebben volgend jaar weer kans!😉 Om 20 voor 9 draaide Henk Herbers voor de een na laatste keer aan het rad. Peter Striper was de gelukkige winnaar van de 43 inch LG televisie.

De balans moet nog worden opgemaakt maar de voortekenen zijn gunstig. Alle vrijwilligers, jeugdbestuur, sponsoren, supportersvereniging en bezoekers bedankt!🔝

Volgende week begint de competitie weer; spelers en supporters, veel succes en plezier gewenst.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, lachende mensen, staande mensen en binnen
Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Afbeelding kan het volgende bevatten: 14 mensen, inclusief Manon Möhlmann, lachende mensen, menigte en binnen

Afbeelding kan het volgende bevatten: 3 mensen, zittende mensen en binnen