Ongeveer 100 feestgangers waren op de voute disco van onze club. De supportersvereniging had het prima georganiseerd en DJ Koen Reuvers draaide modern tot classics wat zorgde voor een gezellige sfeer😃.

Ook werd er aan het rad gedraaid door Henk Herbers. De eerste schinke was voor Raymond Assen en de hoofdprijs, een Samsung tablet, was net als twee jaar geleden voor Frans Wubbels!

Allemaal bedankt voor jullie komst en tot zondagmiddag!

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon
Afbeelding kan het volgende bevatten: 4 mensen, inclusief Ruben Schwieters, lachende mensen, staande mensen, menigte, nacht, bruiloft en binnen
Afbeelding kan het volgende bevatten: 5 mensen, lachende mensen, zittende mensen, staande mensen, menigte en binnen
Afbeelding kan het volgende bevatten: 4 mensen, lachende mensen, nacht, menigte en binnen