Bij de vergadering van de kantinemedewerkers van vrijdagavond is Herman Schulte benoemd tot erelid van v. v. Schoonebeek⚽️. Het initiatief hiervoor kwam uit de kantinecommissie en het bestuur vond dit een uitstekend idee.

In de begeleidende speech benoemde voorzitter Richard Eising met name dat Herman al sinds de opening van de kantine in 1976 zijn kantine diensten draait. En sinds de jaren 70 is hij niet alleen in onze kantine actief bij wedstrijden maar ook bij de dorpstoernooien zoals het 12-apostelentoernooi, het Krat’81 zaaltoernooi en de jaarlijkse bazar.

Zelf heeft hij niet veel gevoetbald en begon hij als coach van de A-junioren. Hij wist met veel enthousiasme zijn spelers te motiveren om met veel inzet en plezier te voetballen. Ook bij de klussengroep was hij actief alhoewel dat tegenwoordig op een laag pitje staat.

Herman waardeert dit gebaar van de vereniging en voegt daar aan toe; “ik heb het altijd met veel plezier gedaan en gelukkig gaat het na een moeilijke periode nu weer beter!”.

Zijn vrouw Gre was ook uitgenodigd om de huldiging bij te wonen maar vanwege de sneeuw en gladheid durfde ze het begrijpelijkerwijs niet aan om de deur uit te gaan.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Herman hartstikke bedankt voor je inzet in al die jaren voor onze club en we hopen je nog vaak achter de bar☕🍻🥂 te zien!

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, staan en schoenen