In het eerste weekend van februari hebben we weer de jaarlijkse bazar bij cafe Bargerveen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Al sinds de jaren 70 wordt deze bazar georganiseerd door de voetbalvereniging Schoonebeek om de clubkas “te spekken”. Dit jaar wordt de zaterdagavond wel anders ingevuld.

Op zaterdagavond is er een voute disco met DJ Koen die mede wordt georganiseerd door de supportersvereniging. De voute avond begint om 21:00 en ook zal het rad van fortuin die avond worden gebruikt om prijzen mee te winnen!

Zondagmiddag vanaf 14:00 begint de bazar met de kindermiddag met allerlei attracties voor de jongste jeugd en met prijzen voor de jeugd op het rad. Gedurende de middag zal het zwaartepunt van de te winnen prijzen steeds meer verschuiven richting de grotere prijzen.

Op beide avonden is er een hoofdprijs; op zaterdagavond een Samsung

tablet (Tab A)

en op zondagavond natuurlijk een 43 inch (109 cm) LG Smart TV.

LG 43UK6200

Tot volgend weekend!