Na de domper van afgelopen dinsdag door te verliezen van DZOH liet Schoonebeek in een uitstekende wedstrijd zien de terechte kampioen te zijn.

Na 1 minuut nam Germanicus JO11-2 brutaal de leiding maar al snel schoot Finn Buursma een vrije bal binnen, 1-1. In de eerste helft liep JO11-2 uit naar een 5-2 voorsprong. Vooral de 4-1 was een geweldige aanval die bij het eigen doel begon en werd uitgespeeld via combinaties totdat Tim Striper de bal binnen kon tikken. Bij de 5-2 bracht keeper Dylan nog wel redding maar ging de bal er toch in.

Na rust was het eenrichtingsverkeer richting het doel van Germanicus en het ene doelpunt werd nog mooier uitgespeeld dan het andere, eindstand 10-2.

Van harte gefeliciteerd allemaal en jullie kunnen trots zijn op deze prestatie, twee keer kampioen in 1 seizoen!

Met Maik Imming, Finn Buursma, Dylan Hubers, Quinten Gepken, Mees Herr, Twan Levelink, Boris Huser en Tim Striper. Leiders Johan Buursma en Raymond Herr.

foto van Voetbalvereniging Schoonebeek.